Статья "19/08/09: Успіх компанії: орел або решка "
Приводим текст полностью, благо, он короткий, но емкий:
- Тим, у кого випала решка, треба сісти, інші продовжують стояти.
В аудиторії близько сімдесяти студентів, тому не дивно, що після шести-семи підкидань залишаються стояти лише один чи двоє. Зображуючи величезний подив, я підходжу до них і запитую: "Як вам це вдалося? Сім разів поспіль - орел! Чи можна взяти у вас інтерв'ю? Може ви народилися в сорочці? Або: ви якось по-особливому підкидаєте монетку? Ви не заперечуєте, якщо я вивчу вашу техніку?"»Ця ситуація чудово ілюструє, наскільки нерозумно пов'язувати результати випадкових подій (по суті - ті ж самі випадіння орла або решки) з унікальними властивостями учасників: просто їм повезло більше інших. Із упевненістю говорити про особливі властивості компаній можна лише в тих випадках, коли їхні успіхи не можна пояснити, виходячи з теорії ймовірностей. Більшість же дослідників упускають це з виду, стверджуючи, що відмінні результати "говорять самі за себе".
За матеріалами статті Are "Great" Companies Just Lucky?, Harvard Business Review
Комментариев нет:
Отправить комментарий