среда, 16 сентября 2015 г.

Податки: зниження чи збільшення? Від Артура Лаффера.

Якщо ви оподатковуєте людей, які працюють, і платите тим, хто не працює, то у вас зрештою буде багато людей, які не працюють. 
"– У будь-якому випадку зниження податків означає зниження соціальних стандартів у найближчий час.
– Ви зараз ведете боротьбу за виживання. Соціальні гарантії – яке значення вони мають, якщо ви програєте? З ваших пріоритетів має залишитися одна мета, одне бачення. Не можна зараз перейматися виплатою за безробіття або пенсіями, треба вижити.
Людина, яка потопає та захлинається, не має турбуватися про те, щоб у її фляжці було достатньо води для мандрівки пустелею наступного місяця
Припиніть витрачати зараз, знизьте податки і створюйте робочі місця просто зараз.
– Як ви вважаєте, якщо слідувати вашим порадам, то яким має бути період "больового шоку"?
– Ось що я вам скажу: просто в той день, коли буде знижено податки – вже в той самий день вигоду отримують всі, хто заробляє та чесно сплачує податки.
І от коли економіка зросте і набуде нових великих розмірів, от тоді буде час хвилюватися про пенсіонерів.
Ось, наприклад, мені зараз 75 років. А ви мені можете сказати, де ви будете, коли вам буде 75 років?
– З українською системою пенсійних виплат я навіть не знаю.
– Так от, я вам скажу, що якщо не буде скорочено соціальні виплати і податки, то в 75 років ви не житимете в Україні. Не буде ані грошей на пенсії, ані пенсій, ані, можливо, і країни.
Якщо ви оподатковуєте людей, які працюють, і платите тим, хто не працює, то у вас зрештою буде багато людей, які не працюють. Треба просто безтямно зосередитися на роботі, і вам просто зараз необхідне зростання кількості робочих місць.
Україна не досить багата, щоб дозволити собі всеосяжну систему виплати допомоги. У вас війна на Сході, у вас бідність повсюди, а тому вам просто зараз потрібні зміни.
– Але якийсь мінімальний варіант цих соціальних гарантій все одно необхідно залишити…
– Я залишив би лише соціальні гарантії, які збільшують виробництво.
Окрім допомоги для людей, які справді не здатні працювати, заощадьте ваші соціальні виплати до того часу, коли станете багатими.
До речі, я згодний з вами, що зменшення податків має бути більшим, до 15% або до 10%. Я гість у вашій країні, але ціле життя я досліджував цю проблему, і всі мої книжки – на цю тему.
Якщо ви оподатковуєте виробництво, виробництва буде менше. Якщо ви субсидуєте невиробництво, то невиробництва буде більше."
Інтервью з Артур Лаффер:
Артур Лаффер увійшов до економіки як автор "кривої Лаффера" – співвідношення ставки податків до економічного зростання країн. 
.... читайте все тут 

Артур Лаффер: Вам доведеться робити те, що робили в Європі 100 років тому, а не зараз

Комментариев нет:

 

Форум инженеров по автоматизации, электроников и приводистов